måndag 11 maj 2009

Barbarina

Glömde att skriva igår när det var meningen att jag skulle göra det, så klämmer in två dagar i detta inlägg. Pro.
Hela helgen var seg och allt jag gjorde var att sitta inne och dega, titta på film, dega, äta, dega haha, förutom lördagens eviga rep.

Idag dock…. ojojoj vart ska jag börja haha. Fick reda på nästa veckas prov och dyl. är;
Måndag Gympaprov, Svenska uppsats in
Tisdag -
Onsdag Historia prov, KuHi prov, Naturkunskapsprov, 300 sheets
För att inte tala om mattenationella nu på onsdag… Jag är så lost. Har tappat mina matteskills så nu är jag förvirrade tjejen utan någon som helst chans att lyckas på provet haha. Sova kan jag inte, och inte äta heller.
Vad händer med världen!

ännu ett par brillor som tar över………hahah herregud blev tvungen att lägga upp.

hejhåhehej

Inga kommentarer: