lördag 16 maj 2009

Mission Impossible?

Plugga… njä. Det är nog inte min grej. Inte nu längre iaf. Sitter här med min svenska utrustning, men kommer ingenstans. Är så dålig på att börja skriva. Funderar på att pröva sitta utomhus och skriva. Kommer troligtvis frysa röven av mig, men what to do.
En uppdatering på min sjukdom, är att de fortfarande inte vet vad för sjukdom det är, och det börjar gå mig på nerverna. De har alltför många gissningar som inte känns allt för bekväma…

Igår var det betonggala, och Enter The Circus var väl huvudattraktionen! (www.myspace.com/enterthecircussweden)
Var ett bra gig, lika grymma som de alltid varit.

apa 

DSC_0103 
En tur till Teater Södermanlands kostym-vind är ett måste!

DSC_0167 
En glad Katja, Linus och Matilda!

DSC_0170

Sista bandet ut var… i sitt eget slag. Dansvänligt dock!

Inga kommentarer: