lördag 13 juni 2009

Anthem

Äntligen sommarlov!!!
Tycker jag gjort mig välförtjänt av ett också. MVG i alla kurser utom naturkunskap hittills! (skrytarN, men tyst)
Skolavslutningen igår var helt ok, fikade med ESBD och lekte fruktsallad. I väntan på festen på kvällen så blev jag frågad att gå med i ett swing band, tänkte att det skulle kunna vara kul så jag sa yesssbox. Teresia, big band spelaren!
Efter några timmar bar det av till festen, dansade som aldrig förr om jag ska säga det så. Malin och jag kom ihåg våra gamla danscrew steg från när vi var dansledare, är så roligt hur mycket vi kan svänga på röven. Kanske lite för mycket nästan……. Har tyvärr inga bilder eftersom att jag var lite för tipsy för att kunna ta dom haha.
Men senare spårade allt ut ganska rejält, och Katja och jag åkte hem efter många konstiga händelser.. Tycker synd om hockeykillarna som var där, har aldrig sett några så stumma människor på en fest i hela mitt liv haha, esteter är lite… over the edge.

Image1654Image1718Image1662

katja och emilia förfesta…

läskigt tipsy tipsy tipsy

aa just det 
köpt ny tröja, nice nice.

Lägger bara in massa bilder på mig, men vad gör det, det är sommarlov!!!!

Inga kommentarer: