lördag 18 april 2009

Your shit is stuff

Igår träffade jag några av mina gamla klasskompisar igen efter skolan, as nice. Vi har planerat att göra det hur jävla länge som helst, och tillslut blev det av. Så nu kommer 5000 bilder, you like it.

dont do it 
Jag var cool och nyvaken

loirree 
Loris mötte upp mig direkt efter skolan! Cool brud det där

jahfjkhaf 
Eh……..haha vi har aldrig tråkigt så att säga.

bbysarna 
sen kom Pati, var typ 7 månader sedan vi sågs och det första hon gjorde var att slå mig :( SAKNAR DIG MED

lorre och patu

gänget

Sen träffade vi 1.82 cm Josephine som hon heter. Jag växer i kapp henne dock!!! mohaha

sweetie

Finnsre’ några ballare brudar elle?

gull unge

gulligt oversize rox

ahhahah hahahahah förklarar ungefär vad vi gjorde

pati 
Sötfisen.

Var död sen när jag kom hem och sjuk blev jag!
Så nu sitter jag och äter godis och snuvar. Men kul var det att träffa dom igen.

Får mitt “efterlängtade” telefonsamtal från roberto wellso på tisdag… kan inte säga att jag längtar.

1 kommentar:

shui sa...

oh well....I do like it haahha