tisdag 9 december 2008

A love like me

Är hemma idag med, min förkylning tar aldrig slut :(
Ingen sol har det varit på vet inte hur många dagar, och det suuuger. INGEN SNÖ HELLER. Wtf vi bor ju i Sverige för farao!
Dagens underhållning var väl denna bläck grej av Tatsurou som jag har gjoooooort:

Image and video hosting by TinyPic
Fan va cool jag är! Nä men såaatteeee. Nä.
fis.


P = Pappa
J = Jag

M = Mamma

J: Jag vill ha en häst som jag kan sköta om själv, utan att du ska behöva stå brevid och glo så att jag inte blir krossad.
P: Du kan väl sköta om henne ändå, tills vi skaffar en till, vi har ju pratat om det!
J: Ja, men jag vill ju kunna ta in henne själv och greja juuuu.
P: Det får du väl göra sen!
M: Jag skulle vilja ha ett lama-djur :D:D:D Dom är söta!

hahahahahahha mamma min mamma, hon är underbar.

Inga kommentarer: