lördag 25 oktober 2008

Can't take my eyes of you

Vet inte hur många nätter denna vecka jag faktiskt har sovit hemma, nästan inga tror jag! Jävla ballt. I onsdags var det myskväll hemma hos William's pappa, haha det var ju röj typ. Och i går (fredags) var det myskväll på Enskilda! Lite GH, lite Singstar, och lite Open Stage. Ägde röven av Hyvönen på GH, och röjde Singstar hörnan. Kul var det iallafall, man kan inte klaga på mina klasskompisar, sköna kizar hela högen. Efter en hel jävla massa mysande, så skulle Marcus tydligen spela fotboll mitt i natten i Oxelösund, så jag och Hyvönen och William hakade på, fast Marcus är för lat för sitt eget bästa, och spelade aldrig. Utan vi satt hemma i hans rum, och spelade Tekken 3. Jag sög. På riktigt.
Men nu sitter jag här, och räknar ner tills Celina kommer hit, istället för att vara på antifacist demonstrationen jag egentligen skulle varit på (vilket jag är otrolig glad över att jag inte är, för hade nog blivit spöad och dödad vid detta laget då). Borde egentligen städa, men jag kanske har sengångar generna i mig jag också.

Några bilder från denna vecka!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

3.40 timmar !


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer: